شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
۲ بازديد

دانلود سريال هم گناه قسمت ۱۲ فصل ۲ در سايت سنتر دانلود

دانلود سريال هم گناه قسمت ۲۴ بيست چهارم

خلاصه داستان :دانلود قسمت 12 سريال هم گناه فصل 2، داستان خانواده اي را به تصوير مي كشد كه به شكل موروثي به تجارت در زمينه گل مشغول هستند. خانواده صبوري از سه برادر با نقش آفريني پرويز پرستويي در نقش فريبرز، مسعود رايگان در نقش فريد و مهدي پاكدل در نقش فرهاد و يك خواهر به نام فريده با بازي رويا تيموريان تشكيل شده است كه همگي در يك ساختمان با هم زندگي مي كنند. تنها فرد از اين خانواده كه شغل ديگري دارد، فريبرز است كه در اداره آگاهي فعاليت مي كند و اكنون طي بازجويي از يك فرد، با گذشته خود رو به رو مي شود.


هم گناه، اولين ساخته در شبكه نمايش خانگي است كه پخش فصل دوم آن به تازگي آغاز شده است. طي نظر سنجي هاي انجام شده، مخاطبان هم گناه، اين سريال را يكي از محبوب ترين سريال هاي سال اخير معرفي كرده اند.



دانلود فيلم خروج و حجم كم در سايت سنتر دانلود

download film irani khoroj

تصاوير فيلم خروج سايت سنتر دانلودتصاوير فيلم خروج سايت سنتر دانلود

فيلم خروج از آن دست از فيلم‌هايي به شمار مي‌رود كه به مسائل اجتماعي و مشكلات گريبان گير جامعه امروزي اشاره دارد. در اين مقاله شما را به صورت كامل با اين فيلم آشنا مي‌كنيم.

پس با ما همراه باشيد.

درباره فيلم خروج

اولين ايده اصلي اين فيلم براساس ايده كارگردان فيلم يعني تصميم گيري شد و شكل گرفت. ابراهيم حاتمي كيا كه طي چندين سال با توجه به شعار ( اعتراض مردمي به حكومت) به فيلم ساختن در اين مورد مي‌پرداخت ، كه بالاخره در سال ۱۳۹۸ فيلمي با همين مضمون به نام خروج تهيه و توليد كرد. فيلمبرداري خروج در يكي از روستا‌هاي شهرستان گچساران شروع شد و در قم به پايان رسيد. اين فيلم در ژانر خانوادگي و اجتماعي است.

 

 

خلاصه داستان فيلم خروج

داستان فيلم براساس كشاورزاني است كه در يك روستا زندگي مي‌كنند و شركت سهامي آب طي اشتباهي آب شور را به زمين‌هاي اين كشاورزان روانه مي‌كند و باعث وارد شدن خسارات زيادي به محصولات آنان مي‌شود و‌…..

بازيگران فيلم خروج

فرامرز قريبيان ، پانته‌آ پناهي‌ها ، جهانگير الماسي ، كامبيز ديرباز ، گيتي قاسمي ، محمدرضا شريفي‌ نيا ، آتش تقي‌پور ، اكبر رحمتي و حميد ابراهيمي بازيگراني كه در اين فيلم ايفا نقش مي‌كنند

عكس بازيگران فيلم خروج سايت سنتر دانلودعكس بازيگران فيلم خروج سايت سنتر دانلود

ساير عوامل فيلم خروج

  • مجري طرح و مدير توليد:  عبدالله شهباززاده
  • دستيار كارگردان و برنامه ريز: عليرضا صالحي
  • مدير فيلمبرداري: آئين ايراني
  • صداگذار: عليرضا علويان
  • چهره پرداز: مهرداد ميركياني
  • تدوين: عماد خدابخش
  • مدير تداركات: حميدرضا سرپيران
  • جلوه‌هاي ويژه ميداني: رضا تركمان
  • جلوه‌هاي ويژه بصري: محمد برادران
  • طراح لباس: مارال جيراني
  • طراح صحنه: مجيد علي اسلام
  • منشي صحنه: آرزو قرباني
  • مدير تداركات: حيدرضا سرپيران

جوايز و افتخارات فيلم خروج

فيلم خروج توانسته جوايز و افتخاراتي را در قسمت‌هاي مختلفي از فيلم دريافت كند كه اين جوايز عبارت‌اند از:

  1. برنده سيمرغ بلورين بهترين چهره‌پردازي
  1. برنده سيمرغ بلورين بهترين جلوه‌هاي ويژه بصري
  1. نامزد سيمرغ بلورين بهترين بازيگر نقش اول مرد
  1. نامزد سيمرغ بلورين بهترين صدابرداري و بهترين صداگذاري
  1. نامزد سيمرغ بلورين بهترين طراحي لباس

 


 

 

سريال هم گناه فصل ۲ قسمت ۱۲

اين سريال، داستان خانواده اي را به تصوير مي كشد كه به شكل موروثي به تجارت در زمينه گل مشغول هستند. خانواده صبوري از سه برادر با نقش آفريني پرويز پرستويي در نقش فريبرز، مسعود رايگان در نقش فريد و مهدي پاكدل در نقش فرهاد و يك خواهر به نام فريده با بازي رويا تيموريان تشكيل شده است كه همگي در يك ساختمان با هم زندگي مي كنند. تنها فرد از اين خانواده كه شغل ديگري دارد، فريبرز است كه در اداره آگاهي فعاليت مي كند و اكنون طي بازجويي از يك فرد، با گذشته خود رو به رو مي شود.

فصل دوم سريال هم گناه از جايي آغاز مي شود كه سه ماه از پايان داستان فصل اول گذشته است. پخش فصل اول اين سريال از اسفند ماه ۹۸ آغاز شد و بعد از پايان فصل اول، اكنون فصل دوم هم گناه، ادامه داستان را به تصوير كشيده است.

در ، همانند فصل نخست، بازيگراني چون پرويز پرستويي، مسعود رايگان، محسن كيايي، رويا تيموريان، مهدي پاكدل، هنگامه قاضياني، مهتاب كرامتي، هديه تهراني، پدرام شريفي، حبيب رضايي، احسان كرمي، ساقي حاجي پور، فرانك كلانتر، افسانه ناصري، شاهرخ فروتنيان، مرتضي آقاحسيني، روشنك گرامي، محمد موحدنيا، محمد رسول صفري، افسانه چهره آزاد، مارال بني آدم، شيرين اسماعيلي، علي باقري، سوگل خليق، فروغ قجابگلي، حسين اميدي، آيتك جاويد نژاد به نقش آفريني پرداخته‌اند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.